Chic Charity

Posted by David On March - 07 - 2009

Chic Charity held at Mont Kiara

Ferarri

Posted by David On March - 07 - 2009

Ferarri car at Pavillion KL

Cupcake Munch

Posted by David On March - 07 - 2009

Cupcake Chic at The Curve

Ish ish dua kali ganda

When he posted? David Cheong On 7:07 PM
Just a couple of days after Pamsong had her 5 minutes of fame on Nuffnang's Innit, now another contender has emerged to challenge her on the grand finale of 'Who's the most popular on Nuffnang's Innit' challenge.


Aronil, you also another one haiz. Your name also damn kao frigging huge. Seriously you both the same only lah, better go marry each other hmph! I so jealous, if only mine was damn kao huge also hahaha!! Faster go jump around in your Chipster heaven wheeee.. Can I join you by the way? LOL

You both seriously leave me like this:

-_____________________________-!!!!!!!!!!!

Super damn kao long face can?

20 Response to "Ish ish dua kali ganda"

  1. ~YM~ Said,

    Haha.. dun be long face la..pester Innit with ur blogs then. I know you can do it! Ganbateh!!

     

  2. Shereen Said,

    Relax...better luck next time k...good luck~

    ~CheerZ

     

  3. David Cheong Said,

    ym and shereen - hahaha don't lah take it so seriously! It was a joke, seriously!

    I was just teasing the both of them. What to do, both pamsong and aronil loves to be teased horrr hahaha =p

     

  4. Aronil Said,

    David: hahaha you are sooo cute laa haha come come we go boing boing in chipster heaven! hehehe

     

  5. David Cheong Said,

    aronil - hehe I know I'm cute =p! come come, boing boing lol

     

  6. curryegg Said,

    Lol... both kahwin? not bad le.. then we've a couple in innit!
    haha

     

  7. topo Said,

    I also want a five minutes of fame in innit... so guys after this why dont you put topo as one of your tag... hohooh

     

  8. -popjammerz- Said,

    hahaha~
    david..then nxt time every of my post i put "david cheong" as one of my tags lah want or not?

    XD

    jokin~~

     

  9. pamsong Said,

    Haha. Time for you to join us in our kiasu-ness, David.

    And why you teasing teasing? =p

     

  10. David Cheong Said,

    curryegg - LOL awesome

    topo - hahahahaha! See you also want that =p

    popjammerz - hmmm can also =D

    pamsong - wait lah you, soon soon! hehe

     

  11. 3POINT8 Said,

    David david...how come u so hyped up about having your name big big there?
    Why not blog twice as hard as pamsong, and twice as long as aronil.... After all, u so free
    Ur name sure big big there one..

     

  12. pamsong Said,

    Haha. good one, 3POINT8! =p

     

  13. David Cheong Said,

    3point8 and pamsong - I'm not as lifeless as you people! hahahhahahahaahaha!!!!!!

     

  14. pamsong Said,

    Eeleh!!! We just understand the basics of TIME MANAGEMENT. Heh.

     

  15. David Cheong Said,

    pamsong - Yeah! Too much time until can blog like hell hahaha

     


  16. David Cheong Said,

    pamsong - XD

     

  17. Aronil Said,

    boooiiiinnnnggg :P

    don't get it you started this and tease us back on doing exactly what you did hehhehehe.. right or not pam?

     

  18. pamsong Said,

    Ya lah! King pot calling the kettles black.

     

  19. uk-links Said,

    You can use tap water links london but if you live in an area with links london jewellery really hard water, then you may use distilled links of london sale or bottled water.Before we go into the links of london silver how-tos, you need to gather some items first such discount links of london as an ironing board, an iron and a water links of london watch charm bottle that has water in itTo start ironing a shirt links of london friendship bracelets we will be starting with the front of the shirt. Slip the shirt onto the board links of london sweetie bracelet so that the left hand side of the shirt is facing up on the board and the rest of the discount links of london chains shirt is hanging off the back of the board. Imagine as though the ironing board is acting as though links of london pendants it is putting the shirt on by entering the left side of the shirt first.

     

    Adsense Ads

    This is me!

    Blog Archive